.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران:
شهرداری ساری ۴۵۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار است
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران بااشاره به بدهکاری یکهزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی دستگاه‌های اداری و خدماتی دولتی و خصوصی استان به تامین اجتماعی گفت که از این میزان بدهکاری ۴۵۰ میلیارد تومان مربوط به شهرداری ساری است.
شهرداری ساری ۴۵۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار است

به گزارش شمال نیوز، حسن فلاح روز پنجشنبه در حاشیه بازدید سرزده استاندار مازندران از یکی از شعبه های تامین اجتماعی در ساری افزود : انباشت بدهی بسیاری از دستگاه های اجرایی و خدماتی دولتی و خصوصی استان به تامین اجتماعی بسیار نگران کننده شده است و از مسئولان ارشد استان می خواهیم برای وصول این بدهی ها به تامین اجتماعی کمک کنند.

وی با بیان این که تامین اجتماعی به طور متوسط ماهانه ۹۵۸ میلیارد تومان مستمری بازنشستگان را پرداخت می کند، گفت: این میزان پرداختی در سال گذشته حدود ۷۵۴ میلیارد تومان بود.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با بیان این که ماهانه به طور متوسط ۵۴ میلیارد تومان به عنوان مستمری بیمه بیکاری از سوی تامین اجتماعی در مازندران پرداخت می‌شود ، ادامه داد: تامین اجتماعی نسبت به ادامه پرداختی های از این دست خود را مقید می داند.

فلاح تصریح کرد: در سال گذشته میزان درآمد تامین اجتماعی مازندران حدود هفت هزار و ۸۴۰ میلیارد تومان در مقابل رقم پرداختی ۱۰ هزار و ۱۵۸ میلیارد تومانی بود که نشان می دهد دخل و خرج این اداره کل با یکدیگر نمی خواند و کسری بودجه در تامین اجتماعی استان محسوس است.

وی اضافه کرد : پوشش بیمه تامین اجتماعی یک میلیون و ۹۵۹ هزار نفر از شهروندان مازندرانی بسیار برجسته و قابل تامل است که با برنامه ریزی اصولی برای تحت پوشش قرار دادن بیمه ای دیگر اقشار جامعه تلاش خواهیم کرد.

فلاح با بیان این که در استان حدود ۳۴۱ هزار نفر مستمری دریافت می کنند، تصریح کرد : مازندران از این حیث و براساس میزان تعداد افراد تحت پوشش در رتبه هشتم کشور قرار دارد.

 

به گزارش ایرنا، استاندار مازندران به اتفاق هیئت همراه ضمن بازدید از اداره کل تامین اجتماعی استان از نزدیک شاهد روند اجرای خدمات ارائه شده به مردم شهرستان ساری قرار گرفت و با مراجعان در خصوص میزان رضایتمندی و نحوه ارائه خدمات گفت و گو کرد.

حسینی پور، ضمن ملاقات با کارکنان تامین اجتماعی از میز خدمت و بخشهای مختلف اداری نیز بازدید کرد./ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.262 seconds.